Sobre Nosaltres / Qui som?

La Fundació Josep Sans és una entitat sense afany de lucre d’àmbit català, que té com a missió col·laborar en l’educació dels infants i joves mitjançant el suport a moviments i institucions de joventut catalanes que emprin el mètode escolta i guia.

Es va constituir formalment l’any 1978, tot i que la seva activitat s’havia iniciat anteriorment, vinculant-se a la figura de Josep Sans en reconeixement a la seva tasca al servei de l’escoltisme i el guiatge català, especialment pel suport que va donar a la difusió d’aquest arreu del món.

Està vinculada formalment a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG), moviment associatiu de voluntaris i voluntàries que treballa per l’educació en el lleure, oferint als nens, nenes i joves l’oportunitat de créixer i aprendre a partir de la proposta pedagògica i metodològica de l’escoltisme i el guiatge.