Premis / Joaquim Franch

El Premi Joaquim Franch neix amb la voluntat de reconèixer el paper cabdal que ha jugat i juga l’educació en el lleure en el nostre país, i el treball per la transformació social que desenvolupa.

El premi, dotat de 3.000 eurovol reconèixer l’esforç, la dedicació i la seva consistent aportació en aquest camp, de persones individuals o col·lectius especialitzats.

El Jurat del premi està format pel Patronat de la Fundació Josep Sans, així com per persones coneixedores de l’àmbit de l’associacionisme educatiu.

El Jurat valora el treball desenvolupat pel creixement personal dels nois i noies i per la transformació social, per mitjà de l’educació en el lleure, i que aquesta activitat hagi estat una trajectòria constant i una contribució notable en fer d’aquesta educació un compromís amb les persones i el país.

(Els següents enllaços s'obren a noves finestres)