Premis / Joaquim Franch

14a Edició

Amb data 16 d’abril de 2003, reunit el Jurat del 14è Premi JOAQUIM FRANCH, d’articles periodístics i projectes de comunicació, instituït per la Fundació Josep Sans, per a estimular la presència de l’associacionisme educatiu als mitjans de comunicació, ha decidit per unanimitat donar el premi de 650 euros als autors del projecte Narradors de la nostra propia imatge.

Aquest projecte de col·laboració entre la Demarcació de Vic de Minyons Escoltes Guies Sant Jordi de Catalunya (MEGSJC) i el diari el 9 Nou contribueix a la difusió de la proposta educativa de MEGSJC als mitjans de comunicació, afavoreix la presència pública i la difusió social de l’associacionisme educatiu a Catalunya, i respon a la necessitat detectada de corregir la imatge esbiaixada que es tenia de l’escoltisme i el guiatge a les comarques d’Osona i del Ripollès. El jurat destaca també el caràcter juvenil de la iniciativa, la seva continuïtat i el fet que no es tracti exclusivament del posicionament d’una entitat, sinó d’opinions diverses sobre temes d’interès general analitzats des del punt de vista de l’educació.