Premis / Joaquim Franch

15a Edició
El Jurat del 15è Premi JOAQUIM FRANCH, d’articles periodístics i d’actuacions de difusió, instituït per la Fundació Josep Sans, per a estimular la presència de l’associacionisme educatiu als mitjans de comunicació i per a donar a conèixer la seva finalitat educativa i social, ha decidit per unanimitat donar el premi de 1.800 euros als autors de la revista anual L’Ull.

Aquest projecte de col·laboració i treball conjunt entre quatre de les associacions escoltes i guies dels territoris de parla catalana (Escoltes de Menorca, la Federació d’Escoltisme Valencià, Minyons Esocltes Guies Sant Jordi de Catalunya, i el Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca) contribueix a la difusió de l’escoltisme i el guiatge que es fa des dels Països Catalans, i a l’intercanvi de projectes i experiències, a la vegada que és una bona mostra del treball per la cultura catalana que es desenvolupa des d’aquestes associacions. El jurat destaca també el caràcter voluntari de la publicació i la trajectòria de la mateixa, que funciona des del febrer de 1996.